Lánybúcsú - így szervezd meg és tedd felejthetetlenné

A leánybúcsú az utolsó olyan este, amit a menyasszony szingliként tölt a barátaival, ezért fontos, hogy maradandó élményt szerezzetek együtt, mielőtt beleveti magát a házaséletbe. A buli szervezése általában a legközelebbi barátok feladata, hiszen ők ismerik legjobban az ünnepeltet, tudják, mikor érzi a legjobban magát és mi az, ami esetleg már nem fér bele egy ilyen estébe.

Ezúttal nektek szeretnénk segíteni néhány tippel és egy ingyenesen letölthető csekklistával, hogy a lánybúcsú ne csak egy újabb bulizós este, hanem valóban felejthetetlen emlék lehessen. 




A szervezés


1. Egyeztessetek a menyasszonnyal


Mielőtt belevetitek magatokat a vadabbnál vadabb ötletek kitalálásába, az első lépés az, hogy beszéljetek az ünnepelttel. Ez az este róla fog szólni, szóval bármennyire is szeretnétek chippendale táncost, ha ő nem akarja, akkor jobban teszitek, ha nem ragaszkodtok hozzá. Az a cél, hogy ellazuljon és felpörögjön, nem az, hogy kellemetlenül érezze magát.

Természetesen nem kell a jóváhagyását kérni mindenhez, elvégre meglepetésről van szó, de érdemes kipuhatolni, hogy ő milyennek képzeli ezt az estét, mivel töltené legszívesebben, hol vannak a határok.

2. Tervezzetek előre


Higgyetek nekünk, mikor azt mondjuk: a szuper lánybúcsú titka a gondos szervezésben rejlik. Az este legjobb pillanatai úgyis spontán módon jönnek majd, de rengeteg kapkodást és kínos csendet elkerülhettek, ha jó előre elkészítitek a menetrendet és beszereztek minden szükséges kelléket.

Csináljatok egy idővonalat minden teendőről és osszátok be, hogy kinek mi a feladata!

A tervezés abban is segít, hogy legyen időtök megtalálni a legköltséghatékonyabb megoldásokat és mindenki pontosan tisztában legyen vele, milyen kiadásokkal kell számolni. Igyekezzetek olyasmiket kitalálni, ami mindenkinek belefér a keretébe, nehogy rossz szájíz maradjon utána.

Kattints a képre az ingyenesen letölthető, nyomtatható idővonalért és csekklistáért!

 Így szervezz felejthetetlen lánybúcsút - letölthető idővonal + csekklista


3. Az alapozás elengedhetetlen


Fontos, hogy nyugodt környezetben rákészüljetek az estére és megalapozzátok a hangulatot, különösen, ha a menyasszony baráti társasága több különböző helyről tevődik össze és nem minden meghívott ismeri egymást.

Figyeljetek rá, hogy ha nincs egy vezető személyiség, aki kézben tartja az irányítást, akkor az unalomig ismert játékok könnyen ellaposodhatnak. Éppen ezért javasoljuk, hogy ha nem otthoni bulit szerveztek, hanem szórakozóhelyen töltitek az este egy részét, akkor maximum 2-3 játékot tervezzetek otthonra, aztán ha már mindenki kellően oldott állapotba került, irány az éjszaka!


A dekor


1. Nasis asztal


Hogy senki ne igyon üres gyomorra, az alkohol mellett mindenképp készüljetek kis szendvicsekkel, salátával vagy legalább sütikkel! Ha nem akarjátok túlzásba vinni a dekorációt, az ételeknek fenntartott asztalka akkor is jó alkalom arra, hogy egy kis izgalmat csempésszetek a lakásba.

Forrás

Mindenki hozhat egy színes tálcát, tortaalátétet, vicces papírtányérokat, -poharakat, szalvétákat, szívószálakat, amiket ízlésesen elrendezhettek az asztalon. Találjatok ki az ételeknek és italoknak mókás fantázianeveket, és ennek megfelelően címkézzétek fel őket kis táblácskákkal! Az asztalra akaszthattok színes zászlócskákat, girlandokat is.

Az utóbbi évek egyik legnépszerűbb esküvői programja a fotósarok, amely már a lánybúcsúról sem hiányozhat!

Jelöljetek ki egy részt a lakásban, készítsetek akár egyszínű, akár extravagáns hátteret neki, és máris kész. A háttér állhat függőlegesen felakasztott tollas vagy csillogó boákból, színes szerpentinekből, de akár egy asztalterítőt vagy függönyt is kirakhattok erre a célra, amiket díszíthetitek különböző feliratokkal, zászlókkal.

Mellé helyezzetek el egy nagy kosárban vicces ruhadarabokat, kiegészítőket, parókákat, maszkokat! A legjobb, ha mindenki hoz valamit a szekrény mélyéről. Csinálhattok kihívást is nyereményekkel: találjatok ki feladatokat a fotózáshoz (pl. személyesítsétek meg a menyasszonyt/vőlegényt, készítsétek el a legszexisebb/legviccesebb fotót stb), és aki a legjobban teljesíti őket, az kapjon valami apróságot!


3. Asztal a szórakozóhelyen


Mindenképp érdemes erről előre egyeztetni, de a legtöbb helyen nem jelent problémát, ha felraktok néhány egyszerű és könnyen leszedhető dekorációt. Feliratos zászlókat, szerpentineket, boákat vagy madzaggal összekötött lufikat rögzíthettek például sima celluxszal az asztal szélére, vihettek magatokkal egyedi szívószálakat, de akár egy vicces asztaldísz is belefér. A lényeg, hogy mindenki észrevegye, hol van az asztalotok!

///

Ti voltatok már lánybúcsún? Mi a legtutibb tippetek azoknak, akik most szervezik? És mi volt a legjobb élményetek azon a felejthetetlen estén? Írjátok meg nekünk kommentben!
Előző
Következő »